Toplista: ezek most Európa legkelendőbb új autói
Még mindig Volkswagen Golfból adják el a legnagyobb mennyiséget.
Még mindig Volkswagen Golfból adják el a legnagyobb mennyiséget.
A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja.
Nyomatékból nem szenved hiányt a német kompakt GTD kivitele.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
A BMW és az Audi hasonló kompaktjainak teljes értékű kihívója lett a wolfsburgiak újdonsága.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Három CNG-tartályban összesen 17,3 kilogramm sűrített földgázt képes tárolni az új német kompakt.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
A komoly teljesítmény mellé 400 Nm-es nyomaték és relatíve szerény fogyasztás társul.
Az újdonság jelentősen erősebb a normál GTI-nél, de változatlanul csak az első kerekei hajtottak.
Nem sok V8-as Golf rohangál különben sem a világon.
Az újdonság azoknak készül, akik egy szupergyors elsőkerék-hajtású kompaktra vágynak.
Az újdonság első körben csak egyetlen dízelmotoros változatban rendelhető.
Az új belépőszintű modellt nem meglepő módon 3 hengeres benzinmotor mozgatja.
A benzinmotoros újdonságot nem veti szét az erő, cserébe viszont a korábbiaknál barátságosabb az árcédulája.
A Golf kombi változatával együtt bemutatkozott a népszerű típus szabadidő-autó kivitele is.
Sokat kellett várni rá, de most végre hivatalosan is leleplezték a nyolcas Golf praktikus családi változatát.
Az összkerékhajtású, emelt hasmagasságú, erősen limitált szériás Golfot eddig szinte alig használták.
Az újdonság jelentősen többe kerül, mint az elődje, cserébe viszont többet is tud.
Az összkerékhajtású Golf R a jelek szerint nemcsak ötajtós változatban lesz kapható.